Нормативні документи
1.Наказ МОНУ від 28.12.2019 року № 1646 Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування ) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти
Булінг у дошкільному закладі
Булінг – свідома агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої.
Булінг може проявлятися як тиск:
- психологічний
- фізичний
Часто діти застосовують і фізичний, і психологічний тиск на жертву. Наприклад, образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози побиття під час ігор.
Як міняється поведінка дитини:
Дитина – жертва булінгу поводиться не звично. Якщо раніше вона охоче відвідувала дитячий садок, то тепер така дитина:
- не хоче одягатися вранці
- шукає собі будь-яку справу вдома, аби не йти до дитячого садка;
- просить батьків забрати її з дитячого садка раніше.
- плаче – вигадує хворобу
- не контактує з однолітками у дворі;
- грає наодинці
- в дитячому садку не бере участь у сюжетно-рольових та рухливих іграх
- усамітнюється при будь-якій нагоді
- грає поламаними іграшками
- не має друзів у групі.
Гаряча лінія з питань запобігання насильству: 116123; 0800500335
План заходів
спрямованих на запобігання та протидію боулінгу у Нововодолазькому ЗДО «Казка» 2021-2022 н.р.
№ з/п | Заходи | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу | постійно | Завідувач, вихователь-методист |
2. | Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування) | постійно | Завідувач, вихователь-методист., педагоги |
3. | Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу | за запитом | Вихователь-методист., вихователі |
4. | Консультація для вихователів: «Як вирішувати дитячі конфлікти» | грудень 2021 | Вихователь-методист |
5. | Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгу | грудень 2021 | Вихователь-методист |
6. | Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО | систематично | Вихователь-методист |
7. | Консультація для педагогів у viber- групах «Види та форми булінгу» | лютий 2022 | Вихователі |
8. | Консультація для батьків у viber- групах «Вчимося спілкуватися з дитиною» | січень 2021 | Вихователі |
9. | Консультація для батьків у viber-групах «Порушення в поведінці агресивних дітей» | лютий 2022 | Вихователі |
10. | Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність | постійно | Вихователі |
11. | Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу»: пам’ятка, листівки, інформації. | постійно | Вихователі |
Коментарi